22. huhtikuuta 2010

hello

jee
Ihmettelen välillä et miks ihmeessä mun koneella varmaa puolet musta otetuista kuvista on semmosia, missä juon. Noi kuvat on sitten talvelta.
Valitan kuvien pientä määrää, mut mun kamera on vieläkin jossain Tampereen syövereissä yksin ja ymmällään. Saan sen luultavasti vast ens viikolla :( Sitä odotellessa...
Nyt on suurin osa valtakunnallisista tehty, josta oon aika ilonen. Matikan koe mua vieläkin lievästi sanottuna ärsyttää, mutta oloo helpotti vähän se, että sain ruotsin valtakunnallisessa 20/20! Kyllä mä ymmärrän jos kysyy tai uhuu ihan normi arkipäivän asioita mutta jos selittää jostain partiosta (partio tosiaan oli yks meiijän ruotsin kirjan aihe) niin mun naama saattaa hitusen vääntyä. Ja miks ylipäätänsä pitää opetella jotain partio sanastoa, että mikä on yöretki ja joku maailmanlaajuinen pertioleiri?
No mutta nyt kun ruotsiin päästiin niin VARFÖR I HELVETE ruotsissa näytetään jo mentalistin tokaa tuotantokautta? Suomi tulee aina jäljessä. Mulla jo toiveet heräs kun katoin maikkarii ja tuli mainos mentalistista. Ootin kokoajan et ''koht se sanoo "toinen tuotantokausi", mut EKA tuokkari alkaakin alusta.
-m

Ei kommentteja: