5. huhtikuuta 2010

kollaasi

Ei väsytä yhtään, eikä oo kuvia oikein postattavanakaan, mut tekee mieli postata, eli väsäsin kollaasin jutuista, jotka miellyttää. En usko hankkivani, eikä esim. noi kukkajutut ja maiharit oo yhtään mun tyylisii, mutta.. ois ihan cool omistaa kuitenki! Seuraavaks pakko-ostaa (sit ku rahaa tulee) -listalta löytyy uudet kuulokkeet ipodiin, ku vanhoista hajos vasen nappi, kevättakki, nörälasit, poskipuna... kevätkengät?
Oon kuunnellu koko illan Paramoren live-esityksii Youtubesta, enkä voi tajuu miten Hayley Williamsilla voi olla niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä ääni. Niin vahva ja tollanen. Oikeesti luvv. Nää livebiisit on ihanaa vaihteluu niitten levyjen 24/7 tykittämisen jälkeen. Ei sillä et ne ois huonompii. Mut nää livet AAA nyt menos crushcrushcrush. And it makes no sense at alllll...
Mä oon muuten vähän kipee. En oo mitannut kuumetta, mut oon nyt 3päivää tirskunut ja yskinyt. Tänään on vaan ollut huonompi olo ku aikasemmin. En ymmärrä miten mun pään sisällä voi olla niin paljon räkää. srsly. Yök nyt alko ällöttää.
Ens viikol (oikeestaan tällä viikolla) on matikan normikoe ja perjantaina enkun valtakunnallinen! Eniten siin jännittää se kulttuuriosuus, joka varmaan tuo mulle hirveesti virhepisteitä..
Joo ja pitäs olla tiistaiks luettuna Tuntematon Sotilas ja tehtynä joku hahmoesittely, niin voitte vaan arvaa, et kuka ei oo viel ees alottanutkaan lukee tota ihanaista 500 sivuista opusta. Minä. Tuomitsen ehkä liian nopee, mut mua ei vois mikään kirja kiinnostaa vähempää, vaikka kyllähän sen vissiin pitäis. Ratatata sanoi tykki.
Varmaan aika hienoo tekstii tää puol kahen aikaan kirjotettu../ella

3 kommenttia:

Jasmin kirjoitti...

Mun mielestä Paramore on hyvä niin livenä kuin kans levytettynä ;)
Ja Hayleyllä tosiaan on sairaan ihana ääni!

annie kirjoitti...

love white shoes :> Mistä noi on?

ellaandmimmi kirjoitti...

Jasmin >> Niinpä! Hayley ♥
annie >> Hehe me too! Noi on dr. Martenssit, nii googlasin vaa sil nimikkeel, eli en tiiä mist noit saa, mut varmaan ite jostain Ebaysta hankkisin jos hankkisin. :-D Sekava selitys(kö)..