1. huhtikuuta 2010

What you have comes to nothin'

b
Tiiättekö mikä ois ehkä maailman siisteintä? Päästä vaihtoo Etelä-Afrikkaa! Se ois niin älyttömän upeeta, samoin Uusi-Seelanti. Ja Italia, mut siin on se huono puoli et en osaa italiaa.
Oon ollu tänää ihan älyttömän hyvällä tuulella siks, että nyt on selkeesti alkanu kevät. Lumet sulaa ja on ns. lämmin. Ja ostin tänää myös bikerin, josta tykkään ihan älyttömästi. Epäröin hirveesti eka, mutta myöhemmin oisin kuitenki katunu. Only, 39,95€.
Mä oon innostunu ihan älyttömästi urheilusta. Haluun hirveesti kokeilla kaikkee mahollista aerobicista hotjoogaan. Tänään oon menossa parin kaverin kanssa salille, ja mua pelottaa et en osaa toimii siel :D Lauantaina myös mennään kaverin kanssa pumppiin... No mutta, hyvähän tää vaan on, vähän muutosta elämään.
-m

2 kommenttia:

milla kirjoitti...

ihana biker! mäkin haluisin kokeilla kaikkee uutta liikuntaa, kuten joogaa ja sinäkiipeilyy, mutta en oo vielä saanu aikaseks ottaa selvää missä noita vois kokeilla :D

ellaandmimmi kirjoitti...

haha mä olin just stepissä :D oli aika jees kannattaa koklaa