10. huhtikuuta 2010

yo yo

kollaasiVaatteet GT ja H&M.
Mä oon lähössä Alanyaan kesällä ! Meen sinne Matskun perheen + parin muun niiden sukulaisen kanssa. Tulee varmasti ihan mahtava reissu, en jaksa oottaa ! Onko joku muuten käyny kyseisessä kaupungissa aikasemmin?
Nyt on menny jo yks valtakunnallinen, ja seuraavaks sitten vielä ruotsi, matikka ja fyssa. Mua pelottaa ihan älyttömästi toi matikan koe, vaikka oonkin ihan hyvä kyseisessä aineessa. Mul on vaa sillee et osaan ne asiat silloin kun niitä käsitellään mut sitten ku siirrytään uuteen asiaa ja taas uuteen asiaan niin ne vahat vaan unohtuu. Esim. joskuis muitin tosi hyvin kaikki säännöt sin, cos ja tan jutuille, mut nykyää oon unohtanu kaikki.
Ihanaa tuol paistaa aurinko! Mun tekis hirveesti mieli lähtee kaupunkiin. Vois ehkä käydäkki jossai vaiheessa.
-m

4 kommenttia:

milla kirjoitti...

mä kävin alanyassa joskus pienenä, joten sieltä ei kauheesti löydy muistoja. paitsi että sain korvatulehduksen, ja vanha mieslääkäri, joka puhu vain turkkia oli laittamassa mulle särkylääkettä suoraan suoneen likasella neulalla. :D mut sit äiti onneks sano että nou nou. :D:D Mut toivottavasti sulle tulee kivempi matka :D

ellaandmimmi kirjoitti...

no, toivotaan ettei kukaan tolla tulevalla matkalla sairastu mihinkää :D must ois ihan kauheeta saada vaikkapa toi korvatulehus jossai matkalla

Pinja kirjoitti...

olin tuolla alanyassa 08 keväällä ja ainoot mitä jäi mieleen oli se meijän ihana hotelli, ja meillä oli täyshoito joten ei lähetty siitä hotellialueelta hirveen pitkälle :D + ne myyjät on tooosi rasittavia ja se kevätaurinko ihan hemmetin karu :D

ellaandmimmi kirjoitti...

muakin vähän pelottaa se kesäaurinko ku heinä ja elokuussa keskilämpötila 33 astetta...