13. toukokuuta 2010

I'm beautifully broken and I don't mind if you know it

No mooi, hyvää torstaita vaan! Tää pidennetty viikonloppu on ihan jees, ei yhtään tunnu siltä, et huomenna ois vasta perjantai. Ihana kun nää säätkin sattu hyviks just nyt, tosin en oleillut tänään oikein tuolla ulkoilmassa, mutta huomenna vois kokeilla itsensä saamista tonne takapihan puolelle aurinkotuoliin. (Jos aurinko nyt vielä paistaa..)

Mun kone pitää tosi outoa ääntä, semmosta vähän vinkuvaa ja tää tuli tässä ilmi tänään päivällä.. Varmaan räjähtää kohta, en kyllä ihmettelis vaikka niin kävis. Siemailen tässä just tekemääni "jääkahvia", oon soveltanut vähän ohjetta, jonka sain Kreetan matkalta lentokenttäbussissa mukaan. Eli eka teen jonkun verran kahvii, jäähdytän sen pakastimessa, jonka jälkeen heitän kahvit blenderiin ja sit siit tulee semmosta vaahtoo. Sitten mä laitan jääpalat mukiin, kaadan kahvit päälle ja lopuks iihan pikkusen makeutusainetta. Tää haisee aika kamalalle mun mielestä, siis siinä, kun nostaa sen mukin nenän eteen ja hörppää, mut maku on jeesjees! Tosin ehkä se ongelma täs nyt on et kofeiinii tulee enemmän ku laki sallii, ku join just kaks isoo mukillista.

Roudasin telkan omaan huoneeseeni ja oonkin tässä aika paljon nyt katellut telkkaa, joka on ihmeellistä, mä nimittäin katson televisiota toooodella vähän yleensä. Tällä hetkellä pyörii a shot at love with Tila Tequila, en oo kyl hirveesti katellut kun tulin tähän koneelle jumittamaan, mut aanyway..

Mimmi oli tääl viime yön ja me vaan jumitettiin koko ilta. Ja aamu. Kuvia ei nyt oikein taaskaan ole (No on mulla oikeestaan kuvasarja, jossa Mimmi tekee ninjahypyn sängylle demonstroidessaan vissiin jotain, mutta ne taitaa tälläkertaa jäädä ihan vaan mun koneen uumeniin..), vois vähän ryhdistäytyy, nyt kun toi aurinkokin pilkottaa, ja kuviin sais sitä päivänvalookin. /ella

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

no eihän me nyt kokoiltaa jumitettu herranjestas ku mulla vieläki niskat kipeet sattuneista syistä :D

ellaandmimmi kirjoitti...

xD no olihan se vähän jumitusta mut EEEEEEEEI negatiivisel sävyl mitenkää! :-D:-D dai matafaka dai foreva:D:D:d

nsos kirjoitti...

kiva blogi :)!

ellaandmimmi kirjoitti...

kiitos paljon! :-)