7. kesäkuuta 2010

Let's make some music, make some money, find some models for wives

Joo elikkä nyt on peruskoulu käyty kunnialla loppuu. Oon ihan sika ilonen mun tokarista, koska pystyin nostaa muutaman aineen numeroo ja muita seiskoja ei ollu paitsi kässä. Jos mä jossain oon huono nii siinä :D
Mä en oo oikein vielä sisäistäny sitä asiaa, et nyt on kesäloma. Hyvä jos ymmärrän sitä vielä heinäkuussakaan. Harmittaa vaa ku tuol on noin huono sää, ettei voi mennä rannalle tai mitää. Missä helteet? Onks teillä muuten mitään kesäsuunnitelmia?
Käytiii muute eilen kattomassa Niinan kaa Sex and the City 2 joka oli ihan älyttömän hyvä :D Suosittelen!
Täs on nyt jotain kuvia meijän kevätjuhlasta ja tokareitten jaosta. -mimmi
g1g2g3g4g5g6g7

4 kommenttia:

meiju kirjoitti...

ootpa nätti! :) ja ihana toi sun mekko :p

Anonyymi kirjoitti...

voi oot niin söpö tossa ekassa kuvassa!

Larissa kirjoitti...

Oon vähän lost :-----D
Sä oot mimmi ihan hirmusen nätti ♥

ellaandmimmi kirjoitti...

kiitos kiitos kiitos :D