6. kesäkuuta 2010

Tell me what I wanna hear

Mun äiti lähti mun serkun ylppäreihin muutamaks päiväks pois Lahdesta ja näinollen se osti mulle pakastimeen pari tollasta söpöä taikkuruokaboksia. En haluu ees kuvitella, miten tulista "kolmen chilin" kastike sit ois, koska toi kahdenkin oli tosi tulista! :-D Onneks pakkases on semmonen "not spicy"-boksi.

Peruskoulu on nyt vihdoin ohi ja syksyllä mua odottaa lukio, apua! Kuudenteentoista päivään saakka pitää odotella, et saa tiedon siitä mihin pääs. Mun kevätjuhla-asu oli sellanen kaksvärinen VILAn mekko, jonka tilasin Nelly.comista. Jalasta löyty mustat sukkikset ja mustat Andiamon minikorko-korkkarit.

Hengailin eilen parin mun (ex. :-|)luokkalaisen kanssa, oltiin keskustassa ja tultiin sit illalla meille. Ostin ONLYstä mustat haaremihousut, mutta en oikein osaa sanoo mielipidettäni niistä, koska se haaraosa on musta tyhmempi ku esim. H&Mllä olevissa haaremihousuissa on. MUTTA, H&Mllä ei ollut mustia tai ruskeita sil hetkellä, enkä tajunnut kysyy et tuleeks niitä. (+halusin haaremihousut heti!) Ehkä sit hommaan jossain vaiheessa kesää Hennesiltä ne ruskeet, jos niitä tulee.

Have a great summer! /Ella

3 kommenttia:

Jasmin kirjoitti...

Ois kiva kyl kans nähä vähän kuvia sun päättäriasusta ja niistä sun ostamistas haaremihousuistas :)

Anonyymi kirjoitti...

katoin tota ruokaboksia ensin et OO MIKÄS SE TÄMÄ ja sit mun ilme muuttu ku näin ton kuvan jossa kansi on auki :''D näyttää kovin epämääräiseltä mut toki varmasti on hyvää!

ellaandmimmi kirjoitti...

jasmin > JOO pitäs tosiaa kuvauttaa niitä jossai vaihees, en vaa ikin tajuu ottaa kuvii ku on meikit ja asu pääl ni pitäs meikata eriksee ja kuvaututtaa ne.. ehkä mä tässä joku päivä jaksan :-D

ano > JOO ÄLÄ, sit ku se viel vissii kuumeni liikaa ni toi kastike muuttu vetiseks.. mut iha jees safkaa tommoseks pakasteruoaks! ku ei aina jaksa pakastepizzoi vetää ja en uskalla ite mitää keitoksii tehä ku keittiö ois sen jälkee ku ydinpommin jäljilt..