10. elokuuta 2010

You think I'm funny when I tell the punchline wrong

Värjäsin eilen hiuksii asteen tummemmaks ja tälläset niistä nyt tuli! Vähän epätasaset joo.. Mun hiuksiin tarvitsis varmaan kaks väriainepakettia, ku nää on jossain vaiheessa kasvanut aika pitkiks OLEVINAAN, vaik ei nää must oo nyt hirveen pitkät.. Olin kauheen pitkään halunnut jo tummempia hiuksia, mut ei nää nyt oikeestaan sit ookaan välttämättä mulle ne parhaat, hups. Ehkä pitää vaan totutella! Aion kyl alkaa varmaan sit vaalentamaan näitä raidoilla tai jotain. Mut tietty oli hyvä kokeilla, eikä siin nyt hirveesti menetä, kun hiukset on kuitenkin uusiutuva luonnonvara, ja ku en mitää blondausta tehny, ni käsittely ei varmaan hirveesti rasittanutkaan näitä.

Lukio alko joo ja oon viel aika hukassa, mut eiköhän tää tästä sit. Ei olla viel mitään opiskeltu oikeestaan, opettajat on vaan kertonut aineistaan ja jotain juttuja on toistettu jatkuvasti.. En varmaan unohda alzheimerin taudissakaan sit vanhana et miten poissaolojen kanssa toimitaan jne....

Tää päivä tuntu hirveen lyhyeltä, vaik olikin ihan normaalimittanen! Ehkä se on ne 75min tunnit, jolloin päivän aikana ei oo kahdeksaa eri ainetta, vaan joku neljä? Tai sit se johtuu siitä, et oon viettäny tuol koulussa aikaa vast kaks päivää ja kaikki on uutta ja ihmeellistä, ni ei tuu mietittyy ajan kuluu niin tarkasti..

Otsikko on Katy Perryn Teenage Dreamista! En tiiä onks tää vanha vai uus biisi radioissa, ku en ikinä kuuntele, mut bongasin ite jokunen päivä sitten ja oon kuunnellu tätä jo ärsytykseen asti.. /ella

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tos kuvassa tausta näyttää jotenki tosi kivalta :D oon aina halunnu asuu kakskerroksisessa talossa mut no can do

ellaandmimmi kirjoitti...

Höh! :-( Mä oon taas asunut tässä samaisessa talossa koko ikäni ja in real life inhoon tota taustaa, eli meidän olohuonetta. :-D Haluisin modernimman, vaaleemman ja valosamman kodin, mut ehkä se linja toteutuu sit joskus omassa kodissa..