10. syyskuuta 2010

Are you kidding meee-eee

Iik tosi ärsyttävää postata Mimmin hienon postauksen jälkeen tämmönen turha vaate-esittely tänne mutta jaa en jaksa nyt pitkittää tän postausta. Ostin nää siis Ginasta ja molemmat tulee just tarpeeseen. Oon viel kahden vaiheilla sen tummansini-valkosen baseballtakin kanssa mut toisaalt se on aika vanha juttu jo.. Mut se on kivan rento. Luulin et tää vaaleenpunanen huivi ois tosi vaikee käyttää, tai siis yhdistää mihinkään, mut ihan jeesistihän tää nyt menee, ei mun mielestä näytä... värioxennukselta.

Joo, tulin tos just (tai no kohta tunti sitten..) katsomasta ton Vampyyrien imussa, joka ei ollu kuitenkaan niin hauska ku kelasin.. Se oli tosi sekava. Mut joo, iha piristävä ja hyvä ku ei tarvinnu kokoajan ees keskittyy sillee..(voi olla et sen takii se oliki sekava??) Siin oli kyl yks tosipaha spoilaus siitä tulevasta leffasta, joka ei mua häiritse ku ei kiinnosta ja oon kuullut aikasemminkin, mut OIKEESTI SÄÄLIN niitä truefaneja jotka ei haluu tietää mitään ennen leffan ilmestymistä ja sit erehtyyki kattoo ton ja sit tulee iha spoilatuks..

Jaajaa, ei täs muuta. Koeviikko lähestyy ja mä oon opiskelujen suhteen laiska ku mikä. PLÄÄH, varmaa huomen aamul kertailen juttui ja myöhemmin nään vissiin Mimbsuu. :-) /ella

4 kommenttia:

nika kirjoitti...

ostin just vähän samantyylisen paidan kun toi ! siinä mun on vaan pitempi helma ja se on semmone.... siinä helmassa on kolme kerrosta en osaa selittää :D

ellaandmimmi kirjoitti...

Haha jeeeess, ruutupaidat ♥ :-)

Jonna kirjoitti...

Multakin löytyy tuo huivi, rakastuin nimittäin tuohon väriin! Näyttää muuten ihan älykivalta mustaan yhdistettynä! 8)


Tykkään ihan liikaa teidän blogin ulkoasusta !

ellaandmimmi kirjoitti...

Jep ihmettelin vähän et miks enää noita oli jäljellä ja kaikki muut värit oli mennyt.. :-o Tai luulis et toi nyt menis kaupaks ku toi väri on niin kiva! :-D Mut jep toi näyttää varmaan kaikista parhaalta mustan ja valkosen kanssa.

Ja hei kiitti! Aika yksinkertanenhan tää on! :-)