15. lokakuuta 2010

I find it kinda funny I find it kinda sad

Nätti tauko postailussa mulla tässä näin mut no can doo hehehe ei oo oikein ollut mitään aihetta postata, eikä oo nytkään, heitän vaan tähän pari kuvaa ja sit lähden mun iskän luo yhdeks yöks!

Koulu vie aikaa, ei sinäänsä mut toisaalt joo, ens viikon maanantaina oottaa kolmen kielen sanarit; ei kiva! :-( Kokeiden palautukset oli ja meni, oon aika pettynyt mut toisaalt ku miettii nii en mä naama kirjassa koko ajan ollutkaan et.. Oon kyl tyytyväinen et sain fysiikan kokeesta seiskan! ..Mut sit taas äikän kirjotelmasta seiska puol ei oikein miellyttänyt, ku yläasteella ain sain (vissiin sit vahingossa) pelkkii kymppei ja ysejä, höh.
Nyt pitäs lukee toi Seitsemän veljestä.. Oho hehe moi opiskelublogi..

Mun äiti oli muutaman päivän pois ja chillasin yksin himas. Jose oli meil su-ma yötä ja koulussa oli varsin mukavaa 3h yöunil.. Olin iha kujal. Eilen sit olin Alen kaa ja katottii pari leffaa, jotka oli molemmat huonoi.

ps. hahaha maailman paras peli..... http://www.miniclip.com/games/youda-survivor/en/ /ella

4 kommenttia:

SAARA kirjoitti...

oooi kirjotat nätisti :---D

haa tää postaus ja kuvat jotenki sai mutki sekavaks ja kujalle heehe
olen outo joo

ellaandmimmi kirjoitti...

aijaa, kiitti! :-DDD

ja hehe ehk se oli toi "3D"..xd

Anonyymi kirjoitti...

tykkään tosi paljon sun blogin nimestä :---D jotenki tosi persoonallinen tai sellanen :D<3

ellaandmimmi kirjoitti...

niin siis itseasiassa tätä kirjottaa kaks ihmistä mut KIIiiiiiiiiiiiIIIiiTTTi anyway tosi paljon! :-)♥