15. marraskuuta 2010

back in business

Ette oo päässy musta vielä eroon, sillä meikähän iskee taas ja aika rajusti. Tosiaan en oo oikein voinu päivittää koska kamera on ollu siskolla, ja kaikki kuvat siellä kamerrassa. Ei mulla kyllä paljoo kuvia ookkaa mut siel oli kummiskin noista ''uusista'' melodican kassesita pari picturee, mitkä ostin syyslomalla ku olin Helsingissä Matskun ja Lotan kanssa. Oli muute aika jännä reissu, ei siinä muuta...
Kohta alkaa koeviikko, jee. Fyssasta sanon sen verran, että ei no njet nej ja nein. Oon tosin nyt kokenu jonkin valaistuksen, mutta noi viimeset 100 sivua on menny vähän ohi. Ja mun tuurilla käy vielä niin, että se ope ei ees kysy niitä asioita mitä osaan. Mun tieto valuu hukkaan, mä huomaan. /mimmi

1 kommentti:

Nora-Alexandra kirjoitti...

oioioioi! ihaniia kangaskasseja! (: