8. marraskuuta 2010

np. 30 stm - search and destroy

No jo on taas ollu postaustaukoiluu erinäisistä syistä.. Mimmi ei oo päässy päivittelee ku sen kamera oli/on yhä(?????) poissa sen hellästä huomasta...

Perjantaina oli Jassun yllätyssynttärit mut luotin et jollai muulla on kamera nii eihän sieltä sit yhtää kuvaa tullut otettuu.. :-D Perus hengailuu mut i had a ggrrrreat time! Oli kiva et Jassu tykkäs tost lahjasta!

Joo no mä oon nyt kipee ollu vissii perjantaist lähtien.. Torstaina mul oli jo jäätävä niskakipu ja päänsärky mut perjantai iltan kävi huimaa ja oli varmaa kuumettaki mut silti ehdointahdoin jäin Mimmille yöks.. no mut näillä näkymin en oo sitä tartuttanu. Mun kuume loikkii jossai 38-39 välil ja ihan hirvee olo on et oon diagnosoinu itelleni jo kaikki sairaudet varmaa. Mun äiti ehdotti aivokalvontulehdusta ja sikainfluenssaa että olo kyl huojentui ennestään..
Ärsyttävää vaa ku koulujutut menee nii sekasi jos oon pidempääki kipee.. En jaksais yhtää käydä pohtii et pääsenkö näitä kursseja nyt läpi blaablaa, helpommal pääsis ku vois vaa mennä kouluu mut näil oloil ei pahemmin mennä, puhumattakaan nyt siitä et sairastuttaisin kaikki.. :-( Mut kyl jotai päivärytmii sillee kaipaa, en jaksais vaa lahnaa himas ku telkastkaa ei tuu mitään..

Nyt vaa venailen et äiti pääsis töist ja tois kaupast appelsiinimehuu.. Inhoon mehuja mut uskottelen itelleni et c-vitamiini nopeuttais paranemista??? /ella

Ei kommentteja: