4. joulukuuta 2010

Mulle käy kuka vaan, etkä pysty mua satuttamaan


ASTUIN MUN SUORISTUSRAUDAN PÄÄLLE JA SE HAJOS. :-( Sillee oudosti sivuttain nii se vaa napsahti.. Ahdistaa ku kaikki joululahjarahat menee varmaan johonki ihan turhaan ku on vaa juttuja joita oon rikkonu tai hävittäny tai jotai ja ostelen niitä uudestaa.. No ei nyt ihan noinkaan mut SILTI ÄRSYTTÄÄ ku toi oli hyvin toimiva rauta vuoden takaa about. Nyt joudun väliaikasesti siis käyttää jotai kutosluokal ostettuu jos on pinnotteet ihan kulunu ja ne raudat iha ruskeena vaa. Hiukset tykkää entistä enemmän!
Ja ärsyttää ku meil on jotain uutta äidin ostamaa teetä joku viiden vuoden varasto nyt ja joka toinen niist pusseist varmaa on viallinen. Ne sillee repee ku ne ottaa siit paketista ja on siten käyttökelvottomia. Mut hyvää teetä tää mangolta maistuva ainaki on! Ja sen syytä oli et mun suoristusrauta hajos.. Jos en ois lähteny hakee toista kuppii nii en ois astunu sen päälle. Jonku filosofian teorian mukaan kuitenki se ois hajonnu jokatapaukses. Vai hajosko se sittenkään, onko sitä ylipäätänsä ees olemassa... EEEIKU MITÄ. Tiistain on kokeiden palautus ja odotan sitä päivää INNOLLA..

No ei täs mitää oli pakko tulla purkaa turhautuminen tänne. Olin eilen iskällä ja tänään pääsin keskustasta äidin kyydillä himaan JA ennen kotiin lähtöö se kysy et onks mitään esim. meikkei mitkä ois lopus tai jotain ja sit mun päähän pälkähti et Sokoksel on Cliniquen meikkipaketit alennukses ja oon nyt yhtä ripsarii, silmämeikinpoistoainetta, silmänympärysvoidetta ja meikkipussia rikkaampi! Ehdin jo kokeilee ja tän silmänympärysvoiteen jälkeen iho on ihanan pehmee. Sen pitäs poistaa turvotusta ja tummii silmänalusii mut ihan sama vaik ei pitäiskää lupaustaan ku mul on täl hetkel yks mun mielest superhyvä Dream Matte Mousse peitevoide Maybellineltä. Pelotti vähän ostaa sitä joku aika sit ku sitä on vaan kahta värii mut onneks oon niin kalpee et se vaalee on mulle just perfect! :-) (salee kävelen joka päivä "aurinkolasirajat" naamal ku se on liian vaalee mut en tajuu sitä ite..)

Tää uus jakso on ihan hirvee ja oon ekan viikon jälkee jo ärsyyntyny. Petyin ku luulin ihan tosissaa et loma alkaa jo ens viikon jälkee mut kouluuhan on viel kaks viikkoo. Mul on viel ihana terveystarkastus joskus lomalla. En tykkkkkääääää mut ihan sama sinäänsä.

Katoin tänää Gleetä ekaa kertaa kunnolla JA JÄIN EHKÄ KOUKKUUN APUA.

Nomut nomut heippa ja hyvää itsenäisyyspäivää vähän etukäteen!! (heheee paljon rakkautta tänää ku kaks sydäntä täs postauksessa oikee!) /ella

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

eiks sun rauta ollu vidal sassonin? (: ku sähä voisit ostaa uuden ku eihä noi paljoo maksa. näin yhes kaupas et noi oli alennukses joku 20 e?

ellaandmimmi kirjoitti...

Jep oli, et toisaalt eihän toi onneks mikää GHD ollu!! :-D Mut ärsyttää vaa periaattees ostaa uudestaa kamaa jota on omistanu ja sit on vaa omaa tyhmyyttään mennyt rikkoo.. ja ku tää ei oo eka kerta ku tällee käy! XD Mut kiitti tiedosta!

Anonyymi kirjoitti...

eikö sulla oo siinä raudassa takuuta voimassa? :d mulla ainakin oli omalla raudalla kolmen vuoden takuu ja sit kun se meni rikki niin sain uuden. :)

ellaandmimmi kirjoitti...

No mut takuu ei korvaa itseaiheutettuu vahinkoo ku astuin ton päälle ihan ja siit näkee et on murskaantunu et ei se nyt yhtäkkii voi murentuu silleen. :-D Taiku takuuhan korvaa valmistusviat ja semmoset.

SAARA kirjoitti...

hui mä menin ihan sekasin, ihana postaus!

ellaandmimmi kirjoitti...

ai wwwwhhaat miks sekasin! :-D mut kiitti paljooooooon ♥

Anonyymi kirjoitti...

http://weheartit.com/entry/5358207

kuuluuko tuolla olla mimmin kuva? :D

ellaandmimmi kirjoitti...

hei jee vähä siistii!! mut aika sama et onkse jossai weheartitis ei kai sille oikee kukaan mitää voi ku sinne on nii helppo kenen vaa lisätä kuvii ja niit tulee mist tuutist vaa, toiki tumblrist lisätty näköjää. mut kiiiitti infoomisest! :-) ♥

Anonyymi kirjoitti...

juu no eipä mitään :D

satu. kirjoitti...

aaawww tykkään tosta mukista !!
liittysköhän jotenki mun nimeenkin.. :D

mulla on ollu toi sama suoristusrauta muutaman vuoden, levyt on täynnä ihme naarmua ja oudosti kellertyny -- eli kannattaa suoraan hankkia jokin toisenlaisilla levyillä varustettu. itsellä ainakin suunnitelmissa heittää tolla vaikka vesilintua ! ;D

satu/

hyvinkulutettupaiva.blogspot.com

eℓℓa kirjoitti...

hehee mä rakastan tota sarjaa! :-D sain joskus rippilahjaks noita mukeja ja lautasia. :-)

mun oma rauta ois ollu viel ihan käyttökelvollinen, nyt joudun turvautumaan tässä kunnossa olevaan rautaan(vasemmalla puolella) ja vähän pelottaa hiusten puolesta.. mut jeps en varmaan tommosta samanlaista sinistä osta kuitenkaan sit ku saan aikaseks vietyy itteni suoristusrautaostoksille, ei se nyt niin hyvä ollu.. mut hintaansa nähden ihan jeesi. :-)