28. kesäkuuta 2011

It's your heart that gives me this Western feeling

Tää aamu on ollu ihanan lepposa! Jaksoin jopa keittää kahvia (kuvassa on Summer fruits-teetä, joooo, keitin sitäkin) ja äiti toi kaupasta tuoreita mansikoita. Katoin eilisen Gossip Girlin ja nyt vaa chillaan.. monettakohan päivää putkeen. Tänään voisin ryhdistäytyy ja vaikka uudelleenjärjestää mun huoneen. Välillä saan jopa vaatteet pesuun ja kaappiin, mut päivän päästä kaikki löytyy taas lattialta.

En tajuu et onko mun unirytmi ihan päälaellaan vai onks mun unentarve vaan minimaalinen, mut nukahdin viimeyönä ehkä kuuden jälkeen, koska en saanut yhtään unta ja koukutuin mun puhelimessa olevaan Simsiin.. Oli niin turhauttavaa, tuntu ihan samalta ku päiväkodissa ku piti nukkuu päiväunia eikä yhtään väsyttänyt, jolloin tarkkailin vaan muita ja mun pehmolelua ja kattoa ja vaikka mitä, en mä enää muista. Yritin eilen pistää tälle päivälle herätystä yhdeksäks, ja itseäni ärsyttääkseni mulla oli kolme eri herätystä, mutta suljin sitten ne kaikki viiden minuutin väliajoin (eka 9:00, toka 9:05, vika 9:10) ja jatkoin unia. :-D Mut nousin silti joskus vähän yli kymmenen! Mun unet jäi neljään tuntiin eikä mua tällä hetkellä väsytä yhtään.

Kateltiin äidin kanssa tossa just puhelimia, mun vanha Samsung on niin surkeessa kunnossa kaks vuotta palveltuaan. Siinä on vissiin mikrofoni rikki ja kaikki linjan toisessa päässä valittaa särinää. Ja kerran nauhotin täydessä hiljaisuudessa niin se ääniraita oli täynnä särinää ja surinaa. Oon aina miettinyt et iPhone 4G ois valkosena unelmien täyttymys, mut en mä enää tiedä.... Se vitonen tulee syksyllä ja Nokialtakin tulee jotain, mut mä tarvitsisin uuden just nyt.. Mikään puhelin ei oo semmonen tajunnanräjäyttävän näkönen.

4 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

Kesällä unirytmille tapahtuu aina kummia... Ihanii kuvii :-) ♥

eℓℓa kirjoitti...

Joo! Haluisin niin olla aamuvirkku mut ei näköjään pysty.. enköhän tänäänkin huomaa sulkevani koneen neljältä..:-D Ja kiitti! ♥

Anonyymi kirjoitti...

miten toi mansikka voi olla tollai!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t. jassu! ps. huomasin nyt et ootte back♥

eℓℓa kirjoitti...

En tiiä mitä tarkotat!!!! Mut otin eka kuvan kokonaisesta ja sit purastusta ja muokkasin ne kuvat yhteen voiláááá. Mutta niiin jee! ♥