27. heinäkuuta 2011

El Dorado Sour & Cream Onion


Perjantaina heräsin ennen kahdeksaa ja me vietiin se italialainen tyttö leirilleen. Myöhemmin iltapäivällä näin Mimmiä ja ostin Kicksistä ton Make Up Storen Cover All Mix peitevoidepaletin, josta olin lukenut vaan pelkkää hyvää. Toi punertava sävy on tummille silmänalusille, kellertävä kaikkeen joka punottaa liikaa ja sit toi vaalein sävy on korostukseen ja esim. luomien pohjustukseen mun ymmärtääkseni. Halusin kokeilla jotain uutta kun oon aina vaan käyttänyt sellasta tavallista kellertävää peitepuikkoa kaikkiin ongelma-alueisiin mun kasvoilla. Kyl tossa tuntuu olevan pigmenttiä enemmän kun missään mun ennen käyttämässä tuotteessa. Ehkä kammottaviin silmänalusiin parhaiten kuitenkin toimis toi nukkuminen samaan aikaan kun normaalit ihmisetkin nukkuu..

Tänään on eka yö kahteen päivään kun pääsen nukkumaan omaan sänkyyn woohoo! Tai ylipäätänsä nukkumaan haha. No ei, nukuin mä jopa tunnin tänään aamulla Josen nojatuolissa. :-D:-D

Noi polaroidit on siltä ajalta kun se italialainen oli meillä. Käytiin yks päivä Hämeenlinnassa ja siinä lähistöllä oli sellanen näköalapaikka. Inhosin ennen Suomimaisemaa mut nykysin oon havahtunut siihen et se on oikeesti paikoitellen tosi nätti. Sit joku sunnuntai oltiin risteilyllä joka kesti kaks tuntia ja se oli aika tylsää.

2 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

Munki pitäis ostaa joku tollai hyvä meikki mun kamalan tummille silmänalusille mutta ei oo rahaa :< :-D Hei oliks se italialainen kiva ? :-) ja just hienoja kuvia !

eℓℓa kirjoitti...

:-o Mä en oo ikin noteerannut et sul ois mitenkää tummat! Ja toi hinta kyl vähän kirpas, mut toi kuitenkin tulee just tarpeeseen ja toi paletti kestää jonkun vuoden jjjjjaaaaa siin on viel kolme väriä niin se oli musta hintansa väärti. :-D

Ja olihan se kiva ja pelkäsin etukäteen vähän liikaa.. tekemistä riitti ja silleen! :-) Ja kiitti!! Mua kyl häiritsee et toi ekakuva ei sovi joukkoon.. XD