18. heinäkuuta 2011

This time I might to ask the sea for answers.

h1h2h3Mun muistikortti seikkailee Pasilassa juuri tällä hetkellä, joten kuvasaldo ei oo hääppönen (tai sitä ei oikeastaan oo ollenkaan). Se jäi pikkuserkulle Priden jäljiltä, mutta kyllä mä sen kohta takasin saan! Kaattoo jos siel ois jotain julkasukelposiaki kuvia.
Oon tässä nyt muutaman päivän lagannu vaa kotona. Tai oikeestaan mähän oon tehny sitä melkein koko kesän... No, pari kertaa oon kuitenki saanu perseeni ylös penkistä. Tässä lähiaikoina oon ostanu tommosen neule-poncho-mikäonkaa jutun Kappahlista, ja tommosen hupullisen neuleen Hennesiltä. Oon nyt myös innostunu huulipunista, joten hankin Lumene Natural Coden Satin coralin ja Vintage redin . Ja kun oon sitä eyelineriäkin kaipaillu, niin päätin vihdoin ottaa ton Maybellinen uuden (tai emmä tiiä onko se enää niin uusi) siveltimellä levitettävän geeli eyelinerin. Vaikuttaa iha hyvältä.
Muuten mulle ei kuulu mitään ihmeellistä, mutta toivottavasti teille kaikille kuuluu hyvää!

3 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

Ihaniavaatteita mimmi miret-te ! ♥

Hehee oon vaan niin ilonen että te ootte ellan kanssa täällä taaaas :-D ! :)

eℓℓa kirjoitti...

näen ensimmäisessä kuvassa huoneesi sisäällee.... haluun kans jonku geelilinerin.. plus rakastuin tohon ponchoon!! ainii kivan näkönen toi kynsilakka! en sano noist huulipunista mitää koska inhoon natural codee.. saakeli. mutta oon iloinen puolestasi kerta ne workkaa sul!!

mirette kirjoitti...

haha kiitos kiitos :D