13. heinäkuuta 2011

You know how the time flies

Käytiin eilen Helsingissä ja mun ostokset oli aika edulliset; löysin JC:stä tollasen kuviollisen topin vaan kuudella eurolla! Alkuperänen hinta oli 25e. Mun elämäni ensimmäinen Monkiostos on tollanen punanen lompakko. Mun kaverilla on sama beigenä ja se on niin kiva! Tollanen simppeli, ja sit mua ärsytti kun viimeks Helsingissä jätin Zaraan sellasen värikkään sinisen lompakon, niin nyt sain sit tän sen tilalle. Me käytiin myös Suomenlinnassa ja vesibussissa meitä ahdisteli ruoanhimoinen lokki.. Tai en mä tiedä mitä se halus, mut se teki pelottavia syöksylentoja matkustajia kohti.

Toissapäivänä oltiin Lahden keskustassa kiertelemässä ja ostin pari lehteä, ponnareita (ne aina häviää mystisesti?) ja H&M:ltä tollasen guavan tuoksuisen vartalosuihkeen jonka tuoksu tuo mieleen ihan selkeesti jonkun jutun, mut en saa päähäni et minkä. Tätä on kiva suihkutella ympäriinsä all day long, mut se tekee ihon vähän tahmeeks tai nihkeeks, en tiedä. Katottiin myös Tim Burtonin Big Fish illan päätteeks, joka vaikutti ihan hyvältä leffalta, mut en vaan voi keskittyy sen italiankielisen dubbauksen kanssa.

adele someone like you
foster the people hustling (life on the nickel)
bon iver skinny love
elliott smith needle in the hay
marina and the diamonds perfect stranger
mgmt electric feel (aeroplane remix)

2 kommenttia:

devorelebeaumonstre. kirjoitti...

pretty! xo


p.s. I'm having a giveaway for a $225 Orient Watch if you'd like to check it out. x
devorelebeaumonstre.com

eℓℓa kirjoitti...

thanks! i will