17. syyskuuta 2011

Who's gonna save me?

Mua naurattaa, Mimmi tekstas äsken:
Pardon my French..

Hehe en tiedä et kuunteleeks kukaan näitä musiikkeja joita mä laitan mut saanpahan ite tarvittaessa nopeesti soimaan plus on kiva katella et mitä oon millonkin kuunnellut joten tässä muutamia tällä hetkellä kulutuksessa olevia:







.. No niitä nyt tuli.. Mut musiikki on vaa paras asia elämässä. ♥

Ruotsin tunnille pitäs tiistaiks kirjottaa kirja-arvostelu ruotsinkielisestä kirjasta ja sain tänään luettuu ekan sivun koko kesäloman nurkissa pyörineestä kirjasta.. Viel 126 sivuu jäljel..

Ainii ja värjäsin hiuksii tänään semmosel hupputekniikalla ja värinpoistolla.. Olin himotellu sitä jo pari viikkoo ja sit olin vihdoin napannut sen kaupan hyllystä mukaan kunnes eksyin netin keskustelupalstoille jossa se haukuttiin ihan lyttyyn. No mulla tää lopputulos ei ainakaan ollut mikään katastrofi, raidat ei kyllä näy mihkään suuntaan koska niistä tuli niin ohuita ja en uskaltanut pitää väriä päässä kovin pitkään ettei tulis mitään värinpoisto-oksennussattumia ympäri päätä joten joten.. Kumminkin mun mielipide on se et tota tuotetta ehkä liikaa haukuttiin koska oli just helppoo napsii sen hupun läpi haluttu määrä hiuksia ja värin levitys oli helppo yyäm.
Oon vaan kelaillu blondii tukkaa nyt about kuukauden et en tiedä tartunko ihan kunnon väripakettiin vai mitä nyt tekisin.. Toisaalta on niin hyvä kun mul on nyt oma väri päässä enkä oo värjäyskierteessä ja sit jos blondaisin ja haluisinki ruskeet takas niin se ei oo niin helppoo, koska kokemusta löytyy vihreestä tukasta. Mut jotain kyl haluisin tehdä!
Tällä hetkellä tää on siis about tän värinen. Onpa mielenkiintonen kuva mut ajattelin havainnollistaa koska tossa sivupalkissa toi kuva on melkosen vanha ja tukka oli vaaleempi mitä nykyään..

2 kommenttia:

matilda kirjoitti...

epppiiiiiiiiiiiiiiiissttt nois sun hiukset!!!!!!!!!!!! en tiiä oliks tää nyt eri postaus ku se mis oli sun ja mimpan ernukuva mut siis toi nuttura! it's very cuteee<3

eℓℓa kirjoitti...

Joo on eri! :-D Ja kiitti heheh osasin tehä yhen kerral kesäl tollasen kivan mut en enää..