18. lokakuuta 2011

Oh it's the rolling of her Spanish tongue that made me wanna stay

fskf1fskf2
Ellan kans tulee aina vastaa ihan jänniä kuvaushetkiä...

Rakas siskoni Miselle saapu eilen Lahteen kahden viikon Espanjan reissun jälkeen. Sain tuliaisiks ihan sika kivat saappaat, mistä nyt ei tosin vielä oo kuvaa, mutta mistä toivottavasti pian olis. Kauheesti on kengät lisääntyny tässä muutamassa viikossa, sillä Misku lähetti mulle myös säkillisen muita saappaita yms. Koskaan ennen meijän kenkähylly ei oo pursunnu mun kengistä, tää on jotain historiallista.
Mulla menee muuten ihan hyvin, ja ootan innolla viikon päästä koittavaa mökkireissua ja lomaa. Ne varmaa mielialaa nostattaakin. Kouluun ei kuulu mitää erikoista, paitsi että oon paska yhteiskuntaopissa, koska toi taloustiede ei oo ihan mun juttu. Aina ku yritän lukee nii ajatukset vaa harhailee ja huomaan etten oo kyseisestä tekstistä mitää ymmärtäny. Mun pitäis parantaa asennetta, mut se on aika vaikeaa aineen suhteen mistä ei tykkää. Lisäks oon vaan sen 70 sivua jäljessä...
Ostin muuten ton Pirates of the Caribbean 4. Vieläki jotenki outoo, ettei Keira ja Orlando oo enää mukana, mut kaikista eniten mua häiritsee se että sunnitteilla on kuulemma vitonenkin. Toi homma menee jo liian kaupalliseks :D Kyllä mä Deppiä mieluusti kattelen, mutta viisi Piratesia on jo vähän liikaa. No mikäs siinä, rahaahan siitä tulee, ja aika rajusti.

6 kommenttia:

eℓℓa kirjoitti...

Ollaaksme sivul 70 wou..

*viesti lähetetty savumerkein

Larissa kirjoitti...

Kaunotar♥

ps. teillä siskoksilla on maailmankauneimmat nimet, miselle ja mirette, oikeesti en kestä. Terveisiä sun äitille (&iskälle)! Just tommoset ihanat nimet mäki haluisin antaa mun lapsille !

eipä muuta : DDD

jasmia kirjoitti...

oimimmi sä vallotat mun sydämmen

mirette kirjoitti...

ella: kyllä me taijetaa kohta olla... asuinpaikka luola, pokahonttasmetsä

larissa: kerroin äidille terveiset ja sano että meijän nimet on kuulemma vapaasti käytettävissä :D

jasmia: niin säkin mun

Laura K kirjoitti...

sun hiukset on I-HA-NAT!! :)

http://larakoo.blogspot.com

mirette kirjoitti...

laura: kiitos kiitos :)