15. marraskuuta 2011

Mä katkon sun peukalon ettet sä liftata voi mun perään

f1f2Mäkin oon hengissä, just ja just. Koulu vie ihan älyttömästi aikaa ja ahistaa vaan ajatuskin et mua odottaa vielä monet esseet ja kaiken lisäks koeviikko (innolla varsinki sitä yhteiskuntaoppii odotan...). Olin viime viikolla ekaa kertaa varmaa kahtee vuotee kipee, ja ekaa kertaa myös pois koulusta, kahteen vuoteen siis, mikä tuntu oikeestaa aika oudolta. Toisaalta se oli kuitenki ihan kiva vaa levätä pari päivää, koska stressi alko taas pukkaamaa päälle vähän liikaa.
Mul on ollu aika huono viikko nytte, ja viime viikossakaa ei ollu mitää kehumista. Mut mun viikonloppu oli yks parhaimpia koskaa, ajeltii parin kaverin kaa ympäriinsä lauantai-sunnutai välisenä yönä, keksittiin mennä kiertelemää hautausmaita neljältä yöllä, ja aamulla löydettii ittemme Hämeenkoskelta. Kaveri halus välttämättä lähteä kattomaan myös omien sukulaistensa hautoja sieltä.
Toi ylempi kuva on muuten mun kuviksen toinen työ, ja ei jumalauta sen eteen pitiki säätää. Toi meijän suihku ei nimittäin ollu kovinkaa iso, ja ku sinne änkee kolme ihmistä, kameran jalan, pari tuolia ja jalkalampun niin kyllä sinne aika ahdasta tulee. Toka kuva on sieltä mökiltä, ja varmaa ainut jonka kehtaa julkasta, kun ne muut nyt vähän on mitä on.

4 kommenttia:

Larissa kirjoitti...

Niin hienoja kuvia mimmmi♥
ja tsemppejä, kyllä se siitä helpottaa :-) ♥

mirette kirjoitti...

kiitos kiitos!

sussu kirjoitti...

Stressi on kyllä perseestä. Mullakin se on pukannut päälle ja sitten kun vielä pitäisi blogia kirjoittaa ja pitää lukijat tyytyväisenä, niin eihän siitä mitään tule :'(

Tsempataan toisiamme! :>

Chocolate & Cherry

mirette kirjoitti...

tsempataa tsempataa! kyl se stressiki varmaa helpottaa sitte tän koeviikon jälkee, saapahan ainaki hetken hengähtää